יום שני, 13 באוקטובר 2014

מסיבת הרווקים

הכל החל לפני כשלושה חודשים, היום בו התחלתי לארגן לחבר הכי טוב שלי מסיבת רווקים.
הוא נתן לי את השמות והטלפונים של כל מי שהיה רוצה לראות במסיבה ובלי יותר מידי שאלות, קבעתי לכולם עובדה, אנחנו שוכרים וילה בצפון הארץ ומזמינים לפחות נערת ליווי אחת או שתיים-שלוש חשפניות, והסכום לתשלום עבור כל אחד הוא 350 ש"ח, כך ראיתי באמת מי מעוניין ומי לא רוצה לקחת חלק בערב הזה או בחלקים נבחרים מהערב הזה, אני יודע שזה סכום יקר מאוד אבל הוא חבר מאוד קרוב ללבי והייתי חייב להשקיע עבורו.

נערות ליוויההיענות בהתחלה לא הייתה גבוהה ונאלצתי להוריד חלק מהתכנון של הערב ולהזמין רק נערת ליווי אחת שתהיה גם החשפנית לערב זה, לא רצינו שכולם יעלו על נערת הליווי אז החלטנו שנעשה משחקונים קצרים שבהם הנערה מעניקה "פרס" לזוכה.

השתמשנו בשולחן הסנוקר שכבר היה בחדר ועשינו טורנירים קצרצרים כאשר כל אחד שהיה מנצח היה זוכה לפינוק שבחר מהנערת ליווי, כל זמן שיש עדיין מישהו שמשחק, הכוונה שלי היא שאם כרגע יש שניים שמשחקים, המנצח בוחר מה לעשות עם נערת הליווי, והם עושים את זה בזמן ששניים אחרים משחקים, כאשר מגיע מנצח מהמגרש השני, הוא זה שניגש לנערת הליווי, דווקא משחק מגניב.

הגיע הרגע של החתן, הנה הוא מנצח את המשחק, והוא היה צריך לבחור פרס, אנחנו בחרנו בשבילו עיסוי אירוטי מיוחד שבסופו הוא קיבל את האפשרות לזיין את הנערה. אני חייב לציין שהוא מאוד פחד להחדיר את איבר המין שלו, כי לא רצה לבגוד ערב החתונה, אך לאחר שקצת שתה ובאווירת הסקס שהייתה שם, הוא זיין את הנערה. קצת לפני שהלכה עמדנו כולנו עם איברי המין שלנו ביד על שפת הבריכה ונערת הליווי עברה בינינו והעניקה לכל אחד מציצת סיום.

לבסוף הייתה באמת מסיבת רווקים שווה ומיוחדת...

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה