יום חמישי, 9 באוגוסט 2018


לגלות את מסתורי הגוף עם דנה הלוהטת
חיפשתי משהו קצת שונה, סקסי, חתיכי כזה, לא ידעתי איפה אני מוצא מישהי שתוציא אותי מהשגרה שאיימה להרוג אותי, סיפרו לי על איזו שוטרת שחולה על גברים, שוטרת שאלתי? אמרו לי שכן, שהיא נימפומנית בטירוף ולא בקטע של שום דבר חוץ מקשרים מזדמנים. התאים לי, חבר שלי נתן לי את הטלפון שלה, תאמת? אפילו לא יצא לי לראות אותה, סמכתי עליו, ידעתי שאני הולך לפגוש מישהי מדהימה. בתחילה צחקתי אתו והזכרתי לו מה קרה כשבחרתי נערות ליווי בלי לדעת מה ומי מה... אבל הוא הרגיע אותי, אמר לי שהיא לא פחות איכותית מנערת ליווי.
אחי, מה היא יודעת לעשות? היא מפנקת בטירוף, אם אני אגיד לה שאני בא אתך ביחד היא אפילו תזרום, מתאים לך? בתחילה חששתי, לא ידעתי מה לענות לו כי זה פאקין חבר שלי טוב, להיות איתו יחד עם אותה אישה? אורגיה? כן אחי, מה אכפת לך יהיה מדהים אני אתה והיא. בסוף השתכנעתי ונתתי לו לעשות את כל העבודה ולקבוע אתה. היא באמת זרמה, בחורה יפה, כוסית, אחי לא אכזבת אותי אני אומר לו ונותן בה מבט בעודנו יושבים ושותים ביחד איזה דרינק. הערב זרם בפאב השכונתי, שתינו למוות, אחרי הכול, אולי הייתה אתנו שוטרת אבל לא היה צריך לנהוג לשום מקום שהבית ממש ליד. הקפצנו טקילות, עד שהחרמנות גאתה לה וזהו, שאלתי אותה אם היא רוצה לעלות אליי והיא הסכימה. חבר שלי ואני עלינו לדירה שלי, קפצנו ישירות אל חדר השינה, לא היו שם יותר מדי שאלות, לא מה את עושה ואיך, פשוט סקס מטורף בלי יותר מדי דיבורים.
הורדנו את הבגדים ונשארנו שלושתנו ערומים כביום שנולדנו. אני וחבר שלי שכבנו, התחת שלה היה לחלון אבל האצבעות שלי הגיעו בדיוק אליו. בעודה מוצצת לי בהנאה, דחפתי לה כמה אצבעות לכוס הרטוב הזה שלה, עד שעברה גם לחבר שלי. כמעט שרבנו איפה ולמי היא תרד קודם, אבל אז היא פרצה בצחוק באומרה שיש מקום לכולם.
היא התחילה למצוץ לי ואז לעבור לחבר שלי עד שהחבר שלי לא יכול היה להתאפק ועבר אל מאחורי התחת שלה, מלקק לה את כל החורים והמציצה שלה רק הלכה והפכה חרמנית יותר ויותר. אוח, אתה מהמם היא אומרת לו ומוצצת לי כמו מטורפת. הוא הרטיב את המקום ובעוד היא מוצצת לי הוא החל מזיין אותה בטירוף. איך אני אוהבת דוגי אל תפסיק היא אומרת לו והוא מזיין בעוד היא מוצצת לי בהנאה שאין לתאר. אני מתה לגמור, אבל אני לא אגמור היא אומרת לי ואז אני וחבר שלי מתחלפים והיא מתחילה לרדת לו. עברתי לדוגי והמשכתי מאיפה שהחבר שלי הפסיק, מכניס את האיבר הגדול שלי לתוכה, רק את הקצה ואז את כולו, מזיין אותה חזק עד שהיא צועקת לשמיים. אוח, אתה גדול, אני שומע אותה וזה מחרפן אותי יותר ויותר.
איך אני מתה שתזיינו אותי שניכם יחד היא אומרת ומדליקה את שנינו. עוד לא מותק, יש עוד זמן, אני אומר לה ורוצה רק להמשיך לזיין אותי בזמן שהיא מוצצת לחבר שלי בהנאה. היא נשכבת על המיטה, אנחנו מפסקים לה את הרגליים, אני מלקק לה את הכוס ביחד עם החבר שלי, אפשר להגיד שכמעט הלשונות שלנו נפגשים. הרגשת פעם שתי לשונות ככה ביחד? אני שואל והיא רק מתחננת אוח מותק אל תפסיק, אל תדבר רק תענג אותי כאן ועכשיו.
בשלב הזה, היא מתיישבת עליי ומתחילה לזיין אותי, היא רוכבת עליי כמו משוגעת ואז החבר שלי מצרף לחגיגה ומכניס את הזרג שלו עמוק בתוך התחת שלה. בתחילה היא משתנקת, דופקת צעקה אבל אז שומעים שטוב לה. טוב לך מותק את נהנית? אנחנו שואלים יחד ואז מתחיל שסן, היא מקבלת שני זרקים ביחד ודוהרת כמו משוגעת. הפטמה שלה בפה שלי, הידיים של חבר שלי על התחת שלה ואנחנו מזיינים אותה יחד מתים לצחוק אבל התחושה מהולה במשהו אחר- רגש שאי אפשר בכלל להסביר.
היא זונה, את זונה נכון?  חשבתי לעצמי והיא סתמה לי את הפה עם הלשון שלה, ליקקה לי את השפתיים והדביקה לי נשיקה חרמנית. זיינו אותה כמו משוגעים, הגענו לאורגזמה מטורפת, היא שכבה על הזין שלי והחבר שלי הוציא את הכלי שלו וגמר לה על הגב היפה הזה שלה. כמה זמן לא זיינת היא צוחקת וחבר שלי חנוק מרוב ההנאה. האורגזמה של שלושתנו מטורפת שאין לתאר. אוח אתם מהממים, היא אומרת ואנחנו נשכבים יחד, מעשנים את הסיגריה של אחרי.
דנה באה ללכת, היא קמה אבל אז, חבר שלי שואל אותה לאן את הולכת... לא רוצה עוד סיבוב? היא נותנת בי ובו מבט זימה ויורדת למטה להמשיך מאיפה שהפסיקה.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה